شقاوه كافيــه
(( منتديات شقاوة كافيه ترحب بكم ))

* يامرحبـا باللي وصل منتدانا ....... وانضم لأسرتنا وزود عــــددهـا .

* بوجودكم نفخر ونلقى سـعدنا ....... وبوصالكم تلقى عيوني هناهـــــا .
شقاوه كافيــه
(( منتديات شقاوة كافيه ترحب بكم ))

* يامرحبـا باللي وصل منتدانا ....... وانضم لأسرتنا وزود عــــددهـا .

* بوجودكم نفخر ونلقى سـعدنا ....... وبوصالكم تلقى عيوني هناهـــــا .
شقاوه كافيــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شقاوه كافيــه

شقاوة كافية........إسلامي....عبقرينو .... تياترو....حواء....فنون...ألعاب....وكل ما يخص الكبار والصغار

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
الأدارة تهنئ كل الاعضاء الى عودتهم الى المنتدى وان شاء الله عودة موفقة وبداية جديدة وقوية وأرونا ابداعتكم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  بينتلي كونتننتال جي تي آر تعديل ياباني
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 28, 2010 3:34 am من طرف SHEKO

» 2009 Mitsubishi Lancer Evo X FQ330 SST
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالسبت مايو 29, 2010 7:35 pm من طرف احمد ميدو الكنج

» احلى مواضيع عن الحب وأشوف ارائكم
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالجمعة أبريل 23, 2010 7:33 am من طرف ***& شايل جروحي بروحي

» برنامج يزيد مشاركتك الى 1000مشاركة ...
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 1:47 am من طرف SHEKO

» اى من هؤلاء كنت ؟؟؟؟ اعترف ؟؟؟؟
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 1:42 am من طرف SHEKO

» اسفه ارفض الطلاق
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 1:18 am من طرف SHEKO

» كيف تعرف انك تشاهد فلم مصري
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 8:44 pm من طرف SHEKO

» امامك ثلاث مواقف ودمعه
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 8:40 pm من طرف SHEKO

» وأد الجاهلية .... بصورة عصرية
مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 8:36 pm من طرف SHEKO

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 35 بتاريخ الإثنين يناير 29, 2024 7:34 pm
سحابة الكلمات الدلالية

مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين

المدير العام
smooth_girl
THE PRIENS OF ALX
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين Empty
مُساهمةموضوع: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالأحد مارس 08, 2009 5:17 am

مناسبة مهمة الا وهي دخول المدارس ورجعنا للقرف تاني والزهق والواجبات واصحى الصبح بدري روح المدرسة ونام بدري عشان تعرف تصحى يعني مش محتاجه تعليق وبذات ان احنا عندنا أعضاء ومشرفين في الثانوية العامة فيريت يشرفونا ويخشو كليات قمة مثل (تجارة)مش عايز اتكلم على التربية عشان كده ممكن نتوقف وفي الختام عايز الردود تخلي الصفحة تعلق
smooth_girl
شقي جديد
شقي جديد
smooth_girl

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 09, 2009 2:34 am

الله يخربيتك انت بوظت الدنيا ، على العموم انا عارفه انك قصدك عليا انا وانجل واستار بس احنا هنعمل مش اخدين بلنا وهنسبلك انت كليه تجارة اما تربيه واداب فاحنا لينا الشرف ان احنا ندخلهم اقتداء بالمستر وبعدين هو حد يطول يبقى مربي اجيال صح يا مستر ؟؟؟ على العموم احنا هنرفع راس المستر انشاء الله بكرة تشوف حقوق وزراعه وحجات تشرف
وبعدين مالها المدرسه دي حتى مكان ممل ويزهق وكلها نكد يعني مجرد تغيير جو لي الا
وبعدين ده كلام واحد طالب علم ده كلام واحد طالب 2 فول
الله يستر بس على شباب الامه
محمد متزعلش انا بهرزر معاك بس انت عندك حق المدرسه وحشه والكليه اوحش بس مفهاش درجات مواظبه الله ..
تقبل مروركي العطر والكريم الصفحه نورت (( غرور بقى )) smooth_ girl
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 09, 2009 5:51 am

smooth_girl كتب:
الله يخربيتك انت بوظت الدنيا ، على العموم انا عارفه انك قصدك عليا انا وانجل واستار بس احنا هنعمل مش اخدين بلنا وهنسبلك انت كليه تجارة اما تربيه واداب فاحنا لينا الشرف ان احنا ندخلهم اقتداء بالمستر وبعدين هو حد يطول يبقى مربي اجيال صح يا مستر ؟؟؟ على العموم احنا هنرفع راس المستر انشاء الله بكرة تشوف حقوق وزراعه وحجات تشرف
وبعدين مالها المدرسه دي حتى مكان ممل ويزهق وكلها نكد يعني مجرد تغيير جو لي الا
وبعدين ده كلام واحد طالب علم ده كلام واحد طالب 2 فول
الله يستر بس على شباب الامه
محمد متزعلش انا بهرزر معاك بس انت عندك حق المدرسه وحشه والكليه اوحش بس مفهاش درجات مواظبه الله ..
تقبل مروركي العطر والكريم الصفحه نورت (( غرور بقى )) smooth_ girl
بجد كلامات جمدة احرجتيني بها في المنتدي وشكرا على مرورك الي هيولع في الصفحة
المدير العام
مدير المنتدى
مدير المنتدى
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 09, 2009 6:35 am

والله صوتكم واصلني من بعيد ............. معركة عائلية
مشكوره يا smooth على الرد ويابرنس على الموضوع
وربنا يوفق الجميع بكليات قمه يارب
https://hope.0wn0.com
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالإثنين مارس 09, 2009 7:07 am

المدير العام كتب:
والله صوتكم واصلني من بعيد ............. معركة عائلية
مشكوره يا smooth على الرد ويابرنس على الموضوع
وربنا يوفق الجميع بكليات قمه يارب

ويوفق ايضا في دينك ودنياك وصالح اعمالك وفي تربية الاجيال القادمة (الفاشلة)
The best girl
شقي مميز
The best girl

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 7:04 pm

ههههههههههههه الصراحة توبيك جامد وحلوة الخناقة العائلية وعلى العموم انا مش هدخل اللي النتوا بتقولوا علية دة انا ان شاء اللة بكل فخر هدخل كلية خاصة واثقة في نفسي موت ههههههههههه وعلى العموم مشكور على التوبيك ومواضيعك الجامدة ودايما للامام
star in adark sky
شقي جدا
شقي جدا
star in adark sky

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 7:39 pm

ههههههههههههه الصراحة توبيك جامد وحلوة الخناقة العائلية وعلى العموم انا مش هدخل اللي النتوا بتقولوا علية دة انا ان شاء اللة بكل فخر هدخل كلية خاصة واثقة في نفسي موت ههههههههههه وعلى العموم مشكور على التوبيك ومواضيعك الجامدة ودايما للامام دة كلامي انا يلا بس انا وبست واحد
بعد الفراق
شقي جدا
شقي جدا
بعد الفراق

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 8:16 pm

اه المدارس حلوه انت مش عجباك ها ها المدارس عجباني انا اقلك حياتي في المدرسةبروح المدرسة نحضر الطابور والمدرسين كل واحد بيشخر على دماغنا ونيمين ونخش الفصل نلاقي السوداني وقفلنا بالعصايا ويضربنا عادي انت بتحب المدرسة ها ها ولانا بكرهاااااااااااااااااااااااااااااا cherry cherry cherry
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 1:48 am

The best girl كتب:
ههههههههههههه الصراحة توبيك جامد وحلوة الخناقة العائلية وعلى العموم انا مش هدخل اللي النتوا بتقولوا علية دة انا ان شاء اللة بكل فخر هدخل كلية خاصة واثقة في نفسي موت ههههههههههه وعلى العموم مشكور على التوبيك ومواضيعك الجامدة ودايما للامام
شكرا يا بست على مرورك ودايما انشاء الله الي الامام
The Egyptian genius
شقي جدا
شقي جدا
The Egyptian genius

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 4:00 am

ليه دايما الاباء والامهات بيقولو لاولادهم ايام المدارس دي احلى ايام معرفش ايه الي محليها يتقوم بدري وتخضر طبور ممل ملهوش لازمه وبعض المدرسين يجيبولك النوم منكرش ان بعضهم بحب حصتهم جدا ولكن مش الكل تاني حاجه يا برنس مالها التربيه دي من احلى الكليات على راي smooth حد يطول يربي اجيال واخيرا شكرا على حسن الاستماع وعارف اني طولت عليكم بس اتمنى اني مكونش ممل
وشكررررررررررررررررررررررا
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 5:19 am

star in adark sky كتب:
ههههههههههههه الصراحة توبيك جامد وحلوة الخناقة العائلية وعلى العموم انا مش هدخل اللي النتوا بتقولوا علية دة انا ان شاء اللة بكل فخر هدخل كلية خاصة واثقة في نفسي موت ههههههههههه وعلى العموم مشكور على التوبيك ومواضيعك الجامدة ودايما للامام دة كلامي انا يلا بس انا وبست واحد
شكرا على مرورك الي نور التوبيك
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 5:21 am

AL_joker 90 كتب:
اه المدارس حلوه انت مش عجباك ها ها المدارس عجباني انا اقلك حياتي في المدرسةبروح المدرسة نحضر الطابور والمدرسين كل واحد بيشخر على دماغنا ونيمين ونخش الفصل نلاقي السوداني وقفلنا بالعصايا ويضربنا عادي انت بتحب المدرسة ها ها ولانا بكرهاااااااااااااااااااااااااااااا cherry cherry cherry
مشكور على مرورك يا غالي
THE PRIENS OF ALX
شقي مميز
THE PRIENS OF ALX

مُساهمةموضوع: رد: مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين   مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 5:24 am

The Egyptian genius كتب:
ليه دايما الاباء والامهات بيقولو لاولادهم ايام المدارس دي احلى ايام معرفش ايه الي محليها يتقوم بدري وتخضر طبور ممل ملهوش لازمه وبعض المدرسين يجيبولك النوم منكرش ان بعضهم بحب حصتهم جدا ولكن مش الكل تاني حاجه يا برنس مالها التربيه دي من احلى الكليات على راي smooth حد يطول يربي اجيال واخيرا شكرا على حسن الاستماع وعارف اني طولت عليكم بس اتمنى اني مكونش ممل
وشكررررررررررررررررررررررا
اولا بشكرك على مرورك وبعدين انت وسموث على راسي بس كل واحد يقول رايو وخلاص والتربيه قبل التعليم

مناسبة مهمة للعضاء والمشرفين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لكل الأعضاء والمشرفين الكرام
» الله ياخد مدير المنتدى والمشرفين والاعضاء......